29 Februarie 2012

Financial Times inregistreaza cea mai mica crestere pe online de la lansarea iPad



Publicatia Financial Times (FT) a inregistrat 17.000 de abonamente noi la nivel global pentru editia online in ultimul trimestru din 2011, potrivit datelor raportate de Pearson, compania de media care editeaza cotidianul economic.

Astfel, FT a ajuns la finalul anului trecut la 267.000 de abonati pentru editia online, cu 6,8% mai mult decat in luna noiembrie.

Valoarea a fost cea mai mica rata de crestere inregistrata de cand a fost lansat iPad.

Aplicatia pentru iPad si iPhone a publicatiei a fost scoasa din iTunes Store in august 2011 dupa ce Financial Times nu a fost de acord ca Apple sa primeasca 30% din valoarea abonamentelor.

Dintre abonamentele noi, 2.000 au fost achizitionate de companii.

In Statele Unite, numarul de abonati online l-a depasit pe cel al cititorilor editiei din print ai Financial Times, potrivit Paid Content.

Cifra de afaceri a Financial Times Group a fost de 503 milioane de euro anul trecut, mai mult cu 6% fata de 2010, in timp ce profitul operational a crescut cu 27% la 89 de milioane de euro.

Sursa foto: Financial Times



Citeste si