13 Martie 2012

TOP: Care sunt cele mai bune reclame romanesti [VIDEO]



10.000 de voturi au decis cum arata podiumul publicitatii romanesti din anul 2011. Topul din cadrul singurului festival de publicitate desfasurat exclusiv online din Romania a fost stabilit de catre juriul format din pasionatii de publicitate, fie profesionisti in marketing si comunicare, fie pur si simpli spectatori sau membri activi ai comunitatii IQads.

La cea de-a saptea editie a BestAds, in shortlist au intrat 100 de lucrari, realizate de catre 31 de agentii de publicitate din Romania. Nominalizarile au fost grupate in opt categorii: Spot TV, Print, Spot radio, Coloana sonora, Social media, Site, Viral si Campanii. Scorul a fost strans, la majoritatea sectiunilor existand diferente de doar cateva procente intre ocupantii primelor locuri.

Primul loc al categoriei Spot TV a fost adjudecat de IQads – Gelozie, cu 12% din voturi, realizat de Next Advertising, pe locul 2 aflandu-se cu 11% reclama Covrigi de Buzau – Genul care ia din curiozitate ca n-a mai mancat fix din aia semnata Propaganda, iar pe locul 3, cu 10%, React si Vodafone – Masuri de prim ajutor, semnata de McCann Erickson. Topul primelor 5 lucrari este completat, la egalitate, de Bergenbier nefiltrata – Fata, Leo Burnett si Orange – Love notes, Publicis, fiecare detinand 8% din numarul voturilor.

La finalul BestAds, IQads a realizat topul celor mai premiate agentii in cadrul celor 8 categorii de festival. Astfel, conform unui punctaj care a acordat 5 puncte celor plasate pe primul loc si 1 punct celor aflate pe pozitia 5 din categorie, clasamentul agentiilor din 2011 arata in felul urmator: Propaganda se afla pe prima pozitie, cu 40 de puncte, fiind urmata de McCann Erickson si Graffiti BBDO, fiecare cu cate 13 puncte. Headvertising s-a plasat pe locul 4, cu 11 puncte, fiind urmata de Odyssey si Leo Burnett, cu cate 8 puncte, de Publicis, cu 7 puncte si Next Advertising, cu 5 puncte. Urmeaza apoi Senior Interactive, HyperActive si Oma Vision (4 puncte), CAP, MRM Wordlwide, Ogilvy si Xplain (3 puncte), Mercury360 si iLeo (2 puncte) si Kaleidoscope (1 punct).

Sursa foto: FreeDigitalPhotos.net

Ce parere aveti de acest clasament si mai ales de castigatori? Vi se par reusite campaniile? Wall-Street.ro va incurajeaza sa comentati.



Citeste si