3 Aprilie 2006

Bridge Communication a 'vorbit pe limba eficientei'

Bridge Communication a vorbit pe limba eficientei si a devenit una dintre cele 3 castigatoare ale aurului la EFFIE Romania 2006.
Nu conteaza cat de mic si de nou esti. Poti lua aurul la Effie. Mai ales daca ai ceva ani de experienta si obisnuinta de a gandi strategic. Asta a demonstrat Bridge Communication si marca Krax la cea de-a treia editie a festivalului de publicitate Effie Romania 2006. Provocand o mare surpriza, Bridge Communication si-a adjudecat Gold Effie al categoriei Produse Alimentare cu campania Krax. Fara vorbe

Astfel a dovedit ca poate sa joace alaturi de cei tari.
Bridge Communication este o agentie de publicitate full service, infiintata in 2004, care pune in prim plan planificarea strategica de marketing. Considerand ca o intelegere profunda a consumatorului si a businessului sunt pilonii de baza a unei comunicari ce aduce rezultate vizibile si construieste marci solide si puternice, care sa dureze in timp, Bridge a reusit sa demonstreze ca pune in practica cu succes toate aceste vorbe frumoase.

Partenerul pe drumul eficientei a fost Star Foods. Compania face parte din grupul PepsiCo, liderul mondial din industria alimentara, specializat in producerea si distributia de produse alimentare de larg consum. In Romania compania este liderul pietei de chips si snacks prin binecunoscutele sale marci Star Chips, Krax, Star Snacks, Cheetos si Star Pop Corn.



Citeste si