Aproape 5 milioane de telespectatori au urmarit finala Romanii au talent
Practic, pe durata a aproape 5 ore de emisie live (20:29-01:13), la nivelul publicului comercial din mediul urban, peste jumatate din cei care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV pentru a afla cine este cel mai talentat roman al tarii.
In acelasi interval orar, Antena1, televiziunea clasata pe locul al doilea a obtinut o audienta medie de 2,1 puncte de rating si o cota de piata de 5,7%.
La nivelul publicului urban Pro TV a avut audienta medie de 18,5 puncte de rating si o cota de piata de 46,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 2,1 puncte de rating si 5,4 procente cota de piata.
Pe de alta parte, aproape 5 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii au fost cu ochii pe ProTV in minutul de aur 22:36.
La nivelul publicului comercial (urban, 18-49 de ani) apogeul a fost atins in minutul 23:13, cand ProTV a inregistrat o audienta de 27,1 puncte de rating si o cota de piata de 62,5%. Urmatorul canal clasat, Antena 1 avea 0,5 puncte de rating si 1,2% cota de piata.