14 Mai 2012

Aproape 5 milioane de telespectatori au urmarit finala Romanii au talent



Pro TV a inregistrat o audienta de 18,6 puncte de rating si o cota de piata de 50,8 % pe segmentul comercial (publicul urban, cu varste intre 18 si 49 de ani) la finala "Romanii au talent", conform unui comunicat de presa al postului de televiziune care citeaza datele compania cercetare Kantar Media

Practic, pe durata a aproape 5 ore de emisie live (20:29-01:13), la nivelul publicului comercial din mediul urban, peste jumatate din cei care se uitau la televizor erau cu ochii pe Pro TV pentru a afla cine este cel mai talentat roman al tarii.

In acelasi interval orar, Antena1, televiziunea clasata pe locul al doilea a obtinut o audienta medie de 2,1 puncte de rating si o cota de piata de 5,7%.

La nivelul publicului urban Pro TV a avut audienta medie de 18,5 puncte de rating si o cota de piata de 46,6%, in timp ce Antena 1 a inregistrat 2,1 puncte de rating si 5,4 procente cota de piata.

Pe de alta parte, aproape 5 milioane de telespectatori la nivelul intregii populatii au fost cu ochii pe ProTV in minutul de aur 22:36.

La nivelul publicului comercial (urban, 18-49 de ani) apogeul a fost atins in minutul 23:13, cand ProTV a inregistrat o audienta de 27,1 puncte de rating si o cota de piata de 62,5%. Urmatorul canal clasat, Antena 1 avea 0,5 puncte de rating si 1,2% cota de piata.

Castigatorul finalei "Romanii au talent" este mentalistul Cristian Gog, acesta fiind urmat de Mihai Petraiche si Cristian Leana.



Citeste si