15 Iunie 2012

Dan Chisu, despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate: Este ca la meci. Sunt reclame aplaudate, dar si huiduite



Noaptea Devoratorilor de Publicitate (NDP) este un eveniment asemanator unui meci de fotbal. Sunt multe reclame care sunt aplaudate, dar si multe spoturi publicitare care sunt huidute, a declarat intr-o conferinta de presa Dan Chisu, producatorul show-ului a carui varianta romaneasca a ajuns la cea de-a 18-a editie.

In cadrul spectacolului din aceasta seara vor fi prezentate 290 de reclame din toata lumea, dintre care 13 romanesti. Numarul de reclame locale difuzat in timpul NDP este un record pentru Romania. Practic, oameni din aproximativ 40 de tari in care are loc spectacolul vor avea ocazia sa vada reclame romanesti. De altfel, evenimentul incepe in toata lumea cu un spot romanesc, “Gelozia”, reclama realizata pentru publicatia online de advertising Iqads.

Primul spectacol al selectiei din acest an a Noptii Devoratorilor a avut in aprilie la Moscova si se va termina in martie anul viitor la Paris. Evenimentul aduna productii publicitare din peste 60 de tari, intinse pe parcursul a sase ore.

Spectacolul va avea loc in aceasta seara de la ora 21.00 la Sala Palatului.

Biletele pentru eveniment sunt disponibile pe ticketfan.ro si biletoo.ro, in reteaua de magazine Flanco, la Sala Palatului, in magazinul Unirea si in libraria Anthony Frost, preturile fiind, in functie de categorie, de 40 lei, 60 lei, 70 lei.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate a fost prezentat in Romania, pentru prima data, in 1995. Spectacolul a fost lansat de Jean Marie Boursicot si a avut loc pentru prima data in 1981, la Paris.

Sursa foto: Contul de Facebook al Noptii Devoratorilor de Publicitate

Sursa video: www.adeaters.com



Citeste si