25 Iunie 2012

Cele mai bune reclame mobile premiate la festivalul de la Cannes



Festivalul de advetising de la Cannes a acordat premiile pentru cele mai bune reclame mobile pentru prima oara, in acest an, potrivit BusinessInsider. Vezi in continuare operele advertiser-ilor care au reusit sa imbine creativitatea cu functionalitatea dispozitivelor mobile.

Google - Hilltop Re-Imagined

Google a recreat o reclama Coca Cola prin intermediul aplicatiei mobile Hilltop Re-Imagined.

Cu ajutorul unui singur click oricine poate trimite unei alte persoane o cutie de Cola, impreuna cu un mesaj personalizat, la automatele din New York, Buenos Aires si alte orase.

Aceasta reclama a castigat marele premiu la festivalul de reclame mobile de la Cannes.

Agentia de publicitate: Grow Interactive




Sursa Foto
Youtube



Backseat Driver

Client: Toyota;

Agentie de Publicitate: Party Tokyo;

Aplicatia pentru iPhone utilizeaza GPS-ul telefonului pentru a conduce o masina virtuala pe o strada similara cu cea pe care merge adevarata masina.

Sursa Foto Youtube



VIP Fridge Magnet

Client: Red Tomato Pizza;

Agentie de publicitate: TBWA/RAAD Dubai;

Red Tomato este o pizzerie de cartier din Dubai care are clienti din 200 de tari.

Pentru a evita problemele de comunicare firma a inventat un buton in forma de pizza prin care clienti pot comanda sortimentele dorite prin simpla apasare a acestuia. Butonul este activat prin bluetooth-ul de la telefon.



Sursa Foto Youtube



Parking Douche

Client: The Village;

Agentie de publicitate: Look At Me;

Publicatia rusa Village.ru a creat o aplicatie care ii ajuta pe utilizatori sa trimita poze cu masini parcate prost.

Datele sunt trimise in timp real catre bannere publicitare transmise in locatiile unde masinile sunt parcate, ce apar pe articolele accesate de catre utilizatorii din acea zona.






Sursa Foto Youtube

Fake Ad

Client: Bradesco;

Agentie de publicitate: Allmap BBDO;

Bradesco a creat o aplicatie inedita care sa ii determine pe oameni sa isi faca o asigurare auto .


Sursa Foto Youtube



Chevy Game Time

Client:Chevrolet;

Agentie de publicitate: Goodby Silverstein & Partners;

In timpul finalei Super Bowl cei de la Chevrolet au organizat un concurs cu premii prin intermediul unei aplicatii mobile. Printre premii s-au numarat si 20 de masini.





Sursa Foto Youtube


Pain Squad

Client: Spitalul pentru copii din Toronto;

Agentie de advertising: Cundari;

Spitalul pentru copii din Toronto a creat o aplicatie destinata celor bolnavi de cancer care sa inlesneasca urmarirea starii de sanatate a pacientilor.





Sursa Foto Youtube


Band Aid Magic Vision

Client: Johnson& Johnson;

Agentie de advertising: JWT New York;

Copii care folosesc plasturii Band Aid pot scana ambalajul acestora prin intermediul aplicatiei si astfel pot viziona clipuri cu personajele din serialul Muppets.

Sursa Foto Youtube



Mystery Ad

Client: Nokia;

Agentie de advertising: YOC Berlin si Carat Dusseldorf;

Programul celor de la Nokia vrea sa demonstreze utilizatorilor de iOS si Android experienta Windows Phone pe propriile terminale

Sursa Foto Youtube



Pennies for Life

Client: Fundatia MicroLoan;

Agentie de publicitate: DLKW Lowe;

Fundatia MicroLoan a demarat o campanie de donatii pentru femeile din Africa care vor sa-si deschida propria afacere. Acesta s-a desfasurat intr-un centru comercial din Londra.

Campania in sine presupune trimiterea donatiilor prin intermediul SMS-urilor, fiecare dintre ele activand o animatie difuzata pe un ecran din respectivul mall.

Sursa Foto Youtube





Citeste si