Brand Connection devine Brand Programming Network. Vor sa creasca cu 50-70% in urmatorii doi ani
Romania este cea de-a patra tara in care este intra Brand Programming Network, agentia fiind lansata anul acesta. In urmatoarele luni, agentia urmeaza sa extinda in 20 de tari de pe cinci continente.
De asemenea, Brand Programming Network este de-a treia agentie prin care reteaua de media IPG Mediabrands, parte a grupului de comunicare american Interpublic, intra in Romania. Reteaua IPG Mediabrands mai este prezenta pe piata locala prin agentiile Universal Media (Universal McCann- parte din grupul McCann Erickson Romania) si Initiative (parte a Lowe Romania).
BPN Romania va fi condusa de Ileana Tomescu, din functia de managing partner, Tomescu fiind din 2006 managerul Brand Connection. Agentia de media fondata in 2004 va face parte in continuare din Lowe Romania, grup cu afaceri de circa 52,3 milioane de euro anul trecut. Estimeaza o crestere de maximum 10% pentru acest an “Pentru acest an estimam o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut sau in crestere cu 10%. Pentru 2013 avem obiective mult mai mari”, a precizat Ileana Tomescu, managing partner al BPN Romania.
Ea a adaugat ca obiectivele sunt ca in urmatorii doi ani compania sa isi majoreze businessul cu 50-70% fata de anul trecut cand agentia a avut o cifra de afaceri de circa 4,6 milioane de euro. De asemenea, aceasta a raportat profit de aproape 32.000 de euro, conform Ministerului de Finante.
Desi va avea acces la toate resursele IPG Mediabrands, BPN are caracteristici diferite fata de celelalte agentii media din grup, Initiative si Universal Media (Universal McCann), punand accentul pe integrarea comunicarii dintre canalele traditionale (TV, outdoor, presa, radio) cu media digitala. Accent pe digital "Obiectivul este sa ne dezvoltam pe online si social media pentru a veni cu solutii integrate. Acum avem tendinta de a vedea aceste domenii separat. Vrem sa integram Facebook, Twitter, Google Adwords si sa le tratam ca si cum ar fi vorba despre televiziune, presa scrisa sau radio. Acesta este factorul de diferentiere dintre noi si celelalte agentii de media din grup", a explicat Tomescu.
Clientii care aduc cele mai mari venituri agentiei sunt companiile din domeniul farmaceutic, financiar si auto. Printre conturile gestionate se numara Angelini Pharmaceuticals, Banca Italo Romena, Intesa Sanpaolo, KRUK International, Kludi, Labormed Pharma, Merk, Porsche Inter Auto Romania, ProCredit Bank, Titan, The AD Store , Militari Shopping Center. Vor sa atraga clienti cu bugete mai mari de media Ileana Tomescu (foto) a adaugat ca daca pana acum agentia s-a adresat in special clientilor cu bugete de talie medie, odata cu acest rebranding va targeta si clienti cu bugete mai mari de media.
“Ne gandim sa trecem in liga intai”, a precizat managerul, adaugand ca in prezent BPN Romania este in primele 10-12 agentii de media de pe piata locala.
In prima liga se afla cele mai mari cinci agentii de media de pe piata locala, companii care au in general afaceri de peste 30 de milioane de euro. Printre acestea se numara Media Investment, Initiative, Starcom Mediavest Group, Universal Media (McCann) sau Zenith Romania.
BPN Romania face parte, alaturi de Lowe&Partners (creatie), Initiative (media), HyperActive (comunicare digitala), GolinHarris (PR), Medic One (comunicare medicala) si Mobile Works (mobile marketing), din grupul Lowe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din Romania.
Anul trecut, Lowe Romania a avut a avut afaceri de 52,3 milioane de euro si un profit in jurul a 0,7 milioane de euro. Grupul a fost infiintat in 1993 si in prezent are peste 150 de angajati.
Incepand din anul 1995, in actionariatul Lowe Romania a intrat grupul american Interpublic, unul dintre primii cinci jucatori in domeniul comunicarii la nivel mondial. Printre clientii Lowe se numara Bergenbier S.A, BMW, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Johnson&Johnson, Praktiker, Orange, Unilever.