Cei mai mediatizati CEO din economia romaneasca
Radu Ghetea a avut 81 de aparitii in presa scrisa, urmat de Steven van Groningen, presedintele Consiliului Investitorilor Straini si al Raiffeisen Bank Romania, care a inregistrat 52 de mentiuni. Locul trei este ocupat de Mariana Gehorghe, CEO Petrom, cu 46 de mentiuni.
In ziua de 13 iunie anul curnet, Radu Ghetea a inregistrat cele mai multe mentiuni, in articole ce au avut ca subiect reducerea perioadei de interdictie a clientilor cu restante introdusi in Biroul de Credit, precum si recapitalizarea bancilor elene.
Articolele, in care Mariana Gheorghe a fost citata, au avut ca subiect profitul de un miliard de euro obtinut in ultimul an de austriecii de la Petrom, si anuntul acestora despre efectuarea unor investitii suplimentare pe termen lung si mediu.
Pe de alta parte, Alexander Adamescu, CEO Astra Asigurari, a avut cel mai mare numar de aparitii negative, urmat de Mariana Diaconescu, presedintele Asirom VIG.
La polul opus, cu cele mai multe aparitii pozitive il gasim pe Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote si Romtelecom.
Raportul mediaTRUST contine informatii selectate din cinci sectoare de piata (auto, banci, energie, asigurari, telecom). In total, au fost 6.984 de articole care au citat companiile in care conduc sefii din raportul mediaTRUST. Companiile cu cel mai mare numar de aparitii media au fost cele din sectorul bancar, urmare de cele din industria auto, carburantI, telecom sI asigurari.
Companiile au fost selectate dintre lideri. Fiecare sector (auto, carburanti, telecom, asigurari, banci) ales de mediaTRUST este reprezentat de sefii a cinci companii (Porsche, BMW, Mercedes-Benz, Ford, Automobile Dacia, Petrom, Rompetrol, Lukoil, Mol, Agip, Cosmote and Romtelecom, Orange, Vodafone, RCS&RDS, UPC, Astra Asigurari, Allianz Tiriac Asigurari, Omniasig VIG, Asirom VIG, Groupama, Banca Transilvania, BCR, BRD, CEC Bank, Raiffeisen Bank).