23 Octombrie 2012

Consiliul Concurentei incepe o investigatie in piata media



Consiliul Concurentei (CC) a declansat, in urma unei sesizari, o investigatie pe piata comercializarii serviciilor de media (consultanta si strategie, planificare, dezvoltare si cumparare de media).

Investigatia se refera la o posibila intelegere intre companiile active pe aceasta piata, in vederea eliminarii concurentei la licitatiile pentru atribuirea conturilor de publicitate ale clientilor din Romania (companii multinationale), se arata intr-un comunicat de presa al CC.

Legea Concurentei interzice orice intelegeri exprese sau tacite intre agentii economici ori asociatiile de agenti economici, care au ca obiect sau au ca efect denaturarea concurentei.

Companiile care coopereaza cu autoritatea de concurenta, in cadrul programului de clementa, pot obtine imunitate la amenda sau reduceri substantiale ale amenzilor.

Persoanele fizice sau juridice pot sa transmita Consiliului Concurentei observatii sau puncte de vedere in legatura cu aceasta investigatie.



Citeste si