16 Noiembrie 2012

Cum a obtinut un retailer online abia lansat expunere gratuita in presa de 100.000 de euro



Campania cu Tommy Lee Jones din Floreasca, realizata de agentia de publicitate Propaganda pentru lansarea retailerului online MyNameIsBrand a depasit 900.000 de utilizatori de TV, radio si online, iar valoarea media obtinuta in urma expunerii gratuite a ajuns la 100.000 de euro.

Luna trecuta, o vizita neanuntata in Bucuresti a celebrului actor de la Hollywood, Tommy Lee Jones, a devenit, cu ajutorul unor fotografii de paparazzi, stire de prima pagina in Click, cel mai citit tabloid din Romania.

Stirea s-a raspandit pe internet, fiind preluata si dezbatuta de alte cateva zeci de publicatii de tip tabloid sau generalist cat si de multi utilizatori de Facebook.

La cateva zile distanta, a aparut stirea ca Tommy Lee Jones nu era de fapt Tommy Lee Jones ci o sosie, pe nume Nea' Nicu, din Floreasca si ca acesta era protagonistul unei campanii de lansare a retailerului online care vinde produse originale MyNameIsBrand.

Aproximativ 2,5 milioane de oameni au citit mesajul campaniei in offline inainte de dezvaluirea acesteia, in cel mai citit cotidian tabloid din Romania si 140.000 este numarul utilizatorilor la care a ajuns mesajul in online Stirea a fost preluata pe televiziune (Antena1, Realitatea TV) dar si pe radio la Radio Guerrilla.

Demascarea sosiei lui Tommy Lee Jones, alias Nea' Nicu din Floreasca a fost preluata de aproximativ
100 de publictii si bloguri.



Citeste si