8 Mai 2006

BBC pregateste o importanta relansare online

Miscarea este determinata de teama ca BBC si-ar putea pierde audienta in randul tinerilor care renunta la TV in favoarea Internetului

BBC si-a dezvaluit strategia Creative Future si planurile pentru o relansare a unitatii sale online. Un studiu realizat de BBC a descoperit ca 60% dintre cei cu varste intre 16 si 24 de ani vizioneaza mai putin de 3 ore saptamanal emisiunile BBC, iar in jur de un sfert nu se uita deloc la programele BBC.

Anuntand strategia, directorul general Mark Thompson a spus ca " va urma un mare soc" deoarece se va schimba relatia dintre audienta si BBC precum si cu tehnologia.

Broadcaster-ul traseaza cateva schimbari majore pe care doreste sa le abodeze in "era digitala", precum cresterea continutului generat de utilizator si o concentrare pe noi canale de distributie precum telefoanele mobile si iPod-urile.

Printre alte schimbari promovate de strategia Creative Future este punerea unui mai mare accent pe muzica online in toate proprietatile BBC - radio, TV si online. Parte a efortului de a deveni un brand muzical, BBC intentioneaza sa devina " o destinatie principala pentru formatii necunoscute".

BBC va incepe sa se concentreze pe incurajarea audientei de a participa si a contribui la continutul sau online. Desi detaliile despre continutul generat de utilizator nu au fost inca stabilite cu exactitate, BBC ar putea invata din succesele si esecurile altor companii.



Citeste si