23 Noiembrie 2012

Ampro Design: Piata de design de ambalaje si strategie de brand este de 3 mil. euro



Ampro Design, firma romaneasca specializata in packaging design (design de ambalaje si strategie de brand) va termina acest an cu o cifra de afaceri in jurul a 300.000 de euro, mai mare cu circa 30% fata de 2011.

Printre clientii Ampro Design, companie infiintata in 2005, se numara Nestle, Penny Market, Penny International, Danone PDPA, Auchan Romania, Engelmi/Galati, Macromex, Sushimania, La Paloma/Budapesta si Cora Romania. Aproape 69% dintre clientii companiei sunt clienti locali, iar restul internationali.

In 2012, cel mai dinamic segment al cererii a fost cel al marcilor private, care a avansat cu 44,4% fata de 2011.

„Pentru 2013 estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 30%, pe de-o parte datorita noilor clienti castigati, iar pe de alta parte datorita imbunatatirii structurii interne din punctul de vedere al echipelor si al managementului de proiect. In 2013 obiectivul principal al agentiei este sa atraga noi clienti din afara tarii: Germania, Italia, Polonia si Turcia”, a afirmat Irinel Ionescu, creative partner AMPRO Design.

In 2012, Ampro Design a participat la trei concursuri internationale, unde a primit sase premii prestigioase.

Ampro Design detine 10,15% din piata de packaging design din Romania, estimata la circa 3 milioane de euro anul acesta.Domeniul este in crestere cu circa 15% fata de 2011.

„In ultimii cinci ani piata a cunoscut suisuri si coborasuri, dar in 2011 si in 2012 au fost semnale de revenire pe termen mediu. In 2012, volumul lucrarilor de packaging design la nivel national a trecut de trei milioane de euro, iar in 2013 estimam o noua crestere”, mai spune Ionescu.



Citeste si