7 Decembrie 2012

Abracadabra electorala cu firmele private: cum prejudiciaza clipul unui candidat un business din Brasov



Clipul publicitar al unui candidat este atacat de o companie privata, cu actionariat francez, pe motiv ca ar prejudicia imaginea firmei.

Astfel, oficialii companiei IUS Brasov, detinuta de MOB Outillage din Franta, au declarat ca spotul electoral al candidatei PP-DD din Brasov prejudiciaza imaginea firmei.

Clipul electoral al Mariei Antonela Simion mizeaza pe ideea de “prabusire” a industriei romanesti si da cateva exemple de companii din productie in care inainte de ’89 lucrau zeci de mii de oameni, iar acum sunt in paragina. Printre exemple este si fosta platforma industriala a IUS Brasov, care in prezent este doar un teren viran. Clipul, sustin oficialii IUS, lasa sa se inteleaga ca societatea nu ar mai exista, cand de fapt activitatea fabricii a fost doar relocata in 2009, din ratiuni ecologice. Mai mult compania IUS Brasov a investit milioane de euro in noua unitate de productie, iar in 2011 a avut afaceri de peste 5 mil. euro.

Oficialii IUS a semnalat CNA problema, acuzand prejudicii de imagine, ca urmare a difuzarii acestui spot.

Foto: Maria Antonela Simion in clipul in care apare numele IUS Brasov.



Citeste si