24 Ianuarie 2013

Kaleidoscope Proximity castiga conturile de digital ale Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga



Kaleidoscope Proximity, agentia de digital si direct marketing a grupului de comunicare BBDO Romania, a castigat brandurile Timisoreana, Ciucas, Stejar si Azuga in urma unei licitatii organizate anul trecut de Ursus Breweries.

Selectia s-a desfasurat intre octombrie si decembrie 2012 si a inclus mai multe agentii digitale.

Ursus Breweries, parte agrupului SABMiller, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Marcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd's, Stejar si Pilsner Urquell.

Kaleidoscope Proximity este agentia de digital si direct marketing a BBDO Romania, unul dintre primele zece grupuri de comunicare de pe piata locala. Compania a rezultat anul trecut din fuziunea Kaleidoscope Digital si Proximity si lucreaza pentru clienti ca Mercedes, Bayer, BAT, Nestle, Wrigley, Tetra Pak, Microsoft, Scandia. La nivel international, reteaua Proximity are 67 de birouri in peste 50 de tari.

Din grupul BBDO Romania mai fac parte agentiile Graffiti PR, Media Direction Graffiti BBDO si Exact Cercetare&Consultanta si Upgrader (fosta Cupon Pro).



Citeste si