13 Februarie 2013

Mircea Pascu este noul managing director al G2 Romania



Mircea Toma Pascu este noul managing director al agentiei de publicitate G2 Romania, el urmand sa ii raporteze lui Dan Medrea, director general al G2 in Europa Centrala si de Est.

Mircea Pascu a coordonat pana in 2011 departamente de marketing ale unor companii precum Henkel, L'Oreal si Danone. In aprilie 2011 s-a angajat in cadrul agentiei G2 Romania unde a ocupat functia de client service director fiind responsabil de conturile British American Tobacco si Vodafone.

Pascu va fi responsabil de continuarea si stimularea inovarii, precum si de transformarea businessului atat intern cat si in relatia cu clientii.

Recent au avut loc mai multe schimbari in echipa de creatie: Mihai Fetcu a fost numit director de creatie, iar Stefan Vasilachi este head of art. Conturile BAT si Vodafone vor fi coordonate de Ondina Olariu din pozitia de client service director.

G2 Romania este o agentie de publicitate cu afaceri de aproximativ 9 milioane de euro in 2011 si cu peste 140 de angajati in shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. In ultimii trei ani, G2 Romania a adaugat mai mult de 35 de branduri in portofoliu, castigand proiecte in sectoare precum telecom, automobile, food&drinks si servicii financiare.

Printre clientii companiei se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone, Asirom, Opel, Ivatherm, GlakoSmithKline, Absolut Vodka, Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker.

Compania face parte din reteaua G2 care opereaza in 40 de birouri din 28 de tari si care are un portofoliu de clienti care include Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble si Pfizer.
G2 face parte din grupul de comunicare WPP.



Citeste si