22 Mai 2006

Lupta strinsa intre creativi la ultima editie AdOr



Leo Burnett este pentru al patrulea an consecutiv Agentia anului. I-au tinut insa piept cu succes GMP, Graffiti si Lowe
Doua vorbe: o lupta mult mai strinsa decit credeau altii. Felicitari GMP si Lowe, a declarat Bogdan Naumovici, directorul de creatie Leo Burnett, cind a primit statueta pentru Agentia anului in cadrul galei de premiere a Festivalului AdOr, aflat la a sasea editie. Echipa lui a impartit Cel mai bun spot tv, obtinut cu Batman, pentru Teletech, cu cei de la Mercury Promotions, realizatorii reclamei De-a v-ati ascunselea, pentru Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului si Adoptie.

E foarte placut ca premiul se duce la o agentie care face putine spoturi tv si poate de aceea le face mai bine, au spus reprezentantii Mercury. O situatie asemanatoare s-a intimplat si in cazul categoriei Cel mai bun Ad de presa, statueta ducindu-se atit la Graffiti, pentru Magic FM, cit si la Lowe&Partners pentru Festivalul Dakino.

Halatul fara statueta

De altfel, competitia de anul acesta s-a dat intre Leo Burnett, GMP, Graffiti BBDO si Lowe&Partners. Echipa lui Naumovici a mai punctat cu Vaca de la Bergenbier, Stabilopozii si Turcu de la Prigat, agentia condusa de Felix Tataru a cistigat cu Posta Romana, Paxeladine, Effie si Grovana, iar Graffiti a mai obtinut statuete pentru Dacia si Wrigley. Au fost premiate, de asemenea, spotul la BRD, cu Nastase, Hagi si Nadia, realizat de ADDV Euro RSCG, printurile Saatchi&Saatchi de Autopromovare si Gradina de Sud, produsa de Gav Scholz&Friends. Chiar daca a fost la mare trecere printre consumatorii romani, Nebunul de la Altex si Halatul, halatul nu au impresionat si invitatii straini.



Citeste si