22 Martie 2013

Grupul Centrade Saatchi&Saatchi a lansat Nabe Labs, o divizie digitala cu care vrea sa se extinda in SUA si Asia



Centrade Saatchi&Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, condus de fratii Radu si John M. Florescu, si-a lansat o noua divizie digitala, care se numeste Nabe Labs, aceasta alaturandu-se celorlalte doua companii de online ale grupului, Saatchi Online si Kubis Interactive.

Compania urmeaza sa se concentreze pe servicii digitale in zone precum industria bancara, aplicatii si jocuri.

Cele trei companii de digital ale grupului Centrade Saatchi&Saatchi au impreuna 80 de specialisti.

Conducerea grupului vrea sa se extinda in privinta proiectelor digitale in SUA, dar si in Asia, unde tinteste incheierea de parteneriate si aliantecu centre de dezvoltare.

Nabe Labs va fi condusa de Rohith Murthy (foto), cel care a condus pana de curand divizia de eBusiness Citibank.

“Comunicarea in domeniul digital traieste o vreme buna si exista o enorma oportunitate pentru noi sa inovam, sa conducem si sa aducem o contributie semnificativa”, a afirmat Murthy.

Absolvent al Universitatii Nationale din Singapore, Murthy a petrecut un deceniu in cadrul Citibank. El si-a inceput cariera in Singapore ca manager in departamentul de Tthnologie pentru Asia Pacific. Ulterior, a ocupat pozitii in Thainlanda, Romania si Europa Centrala si de Est, unde a fost digital usage and transformation head pentru Citibank din Europa Centrala si de Est.

Centrade Saatchi&Saatchi, grup cu zece agentii de comunicare, a avut in 2011 o cifra de afaceri de 53,8 milioane de euro si un profit net de 1,7 milioane de euro.



Citeste si