11 Aprilie 2013

Topul retailerilor care au avut cele mai multe reclame in T1 2013



Penny Market, Lidl si Carrefour sunt retailerii cu cel mai mare volum de publicitate pe segmentul lor de activitate, in primele trei luni ale anului 2013, potrivit mediaTrust, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de monitorizare.

Penny Market a avut cele mai multe reclame difuzate, 13.152 de spoturi, acestea avand un cost la rate card de 24,3 milioane de euro.Sumele la rate card sunt investiile brute, fara discount, reducerile ajungand si la 80-90%.

Pe locurile urmatoare se afla Lidl (cu 7.430 de reclame), Carrefour (4.726 de reclame), Real,- (4.335 reclame difuzate), Billa (3.294 reclame), Metro Cash & Carry (1.238 reclame,) si Mega Image (973 reclame).

Raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a 732.155 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie 2013 – 31 martie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale.



Citeste si