Mona Opran este noul director de operatiuni a 4 companii din grupul Centrade Saatchi&Saatchi
Opran va avea ca obiectiv principal dezvoltarea strategiei de crestere a acestor agentii.
“Constructia de branduri puternice reprezinta esenta businessului Saatchi. Modul in care oamenii relationeaza cu brandurile s-a schimbat in primul rand datorita revolutiei digitale, asadar trebuie sa schimbam si noi modul in care comunicam cu ei”, declara directorul operational al celor patru companii.
Radu Florescu ramane CEO al Centrade Saatchi & Saatchi, al saselea jucator pe piata locala de comunicare, cu afaceri de 53,8 milioane de euro si un profit net de 1,7 milioane de euro in 2011.
Mona Opran si-a inceput cariera in publicitate in anul 1996, in cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.
Intre 1997-2000, a facut parte din echipa agentiei D’Arcy, unde a gestionat proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia desfasurate de P&G, Connex, Kraft Foods si de alti clienti ai agentiei.
Dupa ce a ocupat pozitia de manager de marketing al Bucharest Mall, Mona a revenit in D’Arcy in pozitia de director al IMP, divizia de BTL al companiei D'Arcy.
In 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, una dintre primele agentii de shopper marketing de pe piata locala.
In 2007, Mona Opran a devenit managing director al Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 s-a concentrat a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X.