13 Iunie 2013

Grupul media Bertelsmann renunta la enciclopediile Brockhaus



Grupul media-editorial german Bertelsmann a anuntat ca va renunta, progresiv, la celebrele enciclopedii Brockhaus, informeaza AFP, citat de Mediafax.

Intr-o prima etapa, vanzarea in sistem "din usa in usa" a acestei serii de 30 de volume, realizata de compania ImmediaOne, care are 300 de angajati, va fi intrerupta la jumatatea anului 2014, a anuntat un purtator de cuvant al grupului Bertelsmann.

In urmatorii sase ani, clientii vor putea sa beneficieze de actualizarea enciclopediilor Brockhaus pe internet.

In schimb, editia tiparita din 2011 urmeaza sa fie ultima din aceste volume de succes, o referinta inconturnabila in bibliotecile familiilor germane.

"Pana acum, nu este prevazuta tiparirea unei noi editii", a subliniat acelasi purtator de cuvant.

In afara de enciclopedii, sub marca Brockhaus mai sunt vandute dictionare pentru adulti si pentru copii, dar si manuale scolare.

"Viitorul marcii Brockhaus ramane inca sa fie definit", a precizat purtatorul de cuvant al grupului Bertelsmann.



Citeste si