23 Iulie 2013
Nasterea regala, mana cereasca pentru marketeri: 10 feluri in care brandurile profita de bebelusul princiar
Se pare ca intreaga lume asteapta nerabdatoare ca pruncul regal sa se nasca – si aici nu vorbim doar de rude, cetateni obisnuiti, ci si de companii si marketeri ce incearca sa “devina nasi” si sa-si scoata in evidenta brandurile. Cum se bat companiile pentru a prinde loc in fata la nasterea copilului printului William si al lui Kate Middleton, vezi in paginile urmatoare.
Carucior Aston Martin de 3.000 de dolari
Compania, in parteneriat cu producatorul de carucioare pentru copii Silver Cross, a scos pe piata “cel mai cel” mijloc de transport pentru bebelusi. Pretul? Pe masura – circa 3.000 de dolari.
Axul rotilor este perfect conceput, subliniaza compania, astfel incat sa asigure confort sporit indiferent de teren. Materialul din care este fabricat caruciorul este “extrem de durabil” si va arata imaculat indiferent de conditii. Materialul este Alcantra, unul “de un extrem lux”. In final, mai multe “retusuri” – frana manuala, acoperis rezistent la apa, cauciucuri de inalta performanta. Toate acestea, plus multe altele, fac din carucior un adevarat sistem de calatorie pentru bebelus. Ramane de vazut daca cuplul cu sange albastru va alege acest carucior sau unul cu facilitati similare, dar la un pret mai mic, de “doar” 5-600 de dolari.
Retailerul Mothercare nu sta degeaba
Retailerul international are in plan sa lanseze o noua gama de produse comemorative pentru a marca nasterea fetitei, decorand totodata in mod potrivit magazinul de pe Oxford Street.
Mothercare are in plan sa vanda pijamale “Born to Rule” (nascut pentru a conduce – n.r.) si articole “Princess/Prince in Training”.
Jeleurile ii ureaza "Bun Venit!"
Brandul de haine Seraphine, pe faimoasele autobuze britanice
Magazinul are de asemenea in plan lansarea unei campanii publicitare de felicitari odata cu nasterea fiicei.
Royal Mint ofera monede din argint pentru nou-nascutii din aceeasi zi
Pampers a creat o paturica din tweet-uri
Pampers a invitat saptamana trecuta oamenii sa trimita urari pe #babyblanket. Paturica a fost creata intre 18-21 iulie si a fost expusa in Londra.
Unilever a pregatit cutii de Persil comemorative
Pachetul are un efect auriu si inscrisuri comemorative.
Postul de radio Star FM nu se lasa mai prejos
Orice prezentator care se va referi saptamana aceasta la postul de radio cu numele vechi, Star FM, va trebui sa doneze 5 lire catre maternitatea Rosie Hospital.
Primul bebelus regal nascut "in era social media"
Sursa foto.