29 Octombrie 2013

EY: Televiziunile prin satelit cresc datorita optimizarii costurilor si a cresterii veniturilor



In pofida majorarilor de costuri, companiile de televiziune prin satelit inregistreaza cresteri constante ca urmare a optimizarii cheltuielilor si a cresterii veniturilor, potrivit raportului "Spotlight on Profitable Growth: Media and Entertainment", realizat de compania de consultanta si audit EY.

Acelasi studiu arata ca:

► Jucatorii din media interactive vor inregistra cresteri solide din dezvoltarea publicitatii online.
► Companiile de jocuri electronice inregistreaza cresteri EBITDA (in USD) datorita cresterii consumului pe platformele de jocuri sociale si ocazionale (casual gaming).
► In pofida cresterilor de costuri, companiile de televiziune prin satelit inregistreaza cresteri constante ca urmare a optimizarii costurilor si a cresterii veniturilor.
► Publicitarii vor continua sa valorifice abilitatea emisiunilor de televiziune de a ajunge la o audienta mai numeroasa, in ciuda dezvoltarilor inregistrate de platformele concurente.
► In 2012, veniturile globale din muzica au crescut pentru prima data din 1999 incoace, datorita serviciilor digitale cu licenta de furnizare de muzica si a descarcarilor platite de muzica.
► Companiile de print de ziare si reviste vor continua sa se confrunte cu provocari din cauza declinului veniturilor din publicitate si scaderii numarului de abonamente platite. Cu toate acestea, companiile care furnizeaza servicii de informatii de business au raportat venituri si marje de profit stabile.

Afla mai multe din articolul: Operatorii de cablu sunt cele mai profitabile companii din industria de media si divertisment



Citeste si