27 Noiembrie 2013

ROM Autentic vrea sa uneasca romanii prin campania Marea Unire Digitala



Kandia Dulce, producatorul batoanelor de ciocolata Rom Autentic, impreuna cu agentiile McCann Bucuresti si MRM Romania, lanseaza campania «Marea Unire Digitala», o campanie care isi doreste sa uneasca romanii de pretutindeni de 1 Decembrie, de Ziua Nationala a Romaniei.

Prin aceasta campanie, toti detinatorii de bloguri sau site-uri din Republica Moldova sunt invitati sa se uneasca cu Romania, pe acelasi teritoriu virtual, schimbandu-si domeniul din .md in .ro.

“1 Decembrie este ziua romanilor de pretutindeni si prin noua campanie “Marea Unire Digitala” ROM isi propunde de data aceasta sa creeze o Romanie fara granite, intr-un spatiu virtual, accesibil oricui. ROM indeamna la o unire simbolica facuta de romani, in 2013 ca si in 1918. In felul acesta, cream o punte intre istorie si prezent si dam o valoare umana, contemporana unui gest istoric”, a declarat Gabriela Munteanu, manager de marketing al Kandia Dulce.

Unul dintre partenerii campaniei – compania HostAge – ofera o reducere de peste 50% la achizitionarea domeniului .ro tuturor moldovenilor care vor sa participe la campanie.

“Cand un eveniment istoric devine zi nationala, sarbatoarea in sine tinde sa eclipseze semnificatia initiala, cea istorica. Altfel spus, parada militara si evenimentele conexe tind sa eclipseze Declaratia de la Alba Iulia. Refacand virtual Marea Unire, ne propunem sa promovam insemnatatea reala a zilei de 1 Decembrie”, a declarat Sebastian Olar, copywriter McCann Bucuresti si unul dintre creativii din spatele Campaniei adauga:

Pasii pe care detinatorii de site-uri si bloguri trebuie sa-i urmeze pentru schimbarea domeniului sunt pe site-ul http://www.romautentic.ro/mareaunire/.
ROM Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, producator de dulciuri care mai detine si brandurile Kandia, Magura, Laura, Silvana, Sugus, Primola, Novatini si Cremita.



Citeste si