18 Martie 2005

Masina fierbinte de la FHM face furori

Agentia NextCap realizeaza o campanie de consolidare a pozitiei revistei FHM. Ironizand revistele pentru adulti, afisele si anunturile in genul liniilor erotice, campania este sustinuta printr-un clip tv, spoturi audio si afise.
Clipul tv realizat de Castel Film prezinta un cadru minimalist: un fotoliu de piele rosie in care evolueaza Ileana Lazariuc intr-o tinuta lejera de dupa dus (halat alb cu vedere generoasa si prosop).

UN ALT FEL DE LIMBAJ

Si daca limbajul corpului nu este indeajuns de expresiv, speech-ul Ilenei, strecurat printre suspine, inlatura orice umbra de neintelegere. Recunostinta ei nu va avea limite, casnic vorbind, daca o vei vota in top 100 de la FHM; adica iti va sterge si capul de la casetofon, ca sa nu mai vorbim ca dupa aceea iti va dezgheta si frigiderul. Jocul de cuvinte este cat se poate de explicit, iar ironia este si ea foarte evidenta. In afara de conditia sa de obiect de placere (prin spatiile media si nu numai), femeia este de multe ori, inca, un obiect electrocasnic cel putin la fel de performant.

MESAJE PROVOCATOARE

La radio, Nicoleta si Delia, fiecare pe limba ei, prima putin mai agresiv-provocatoare ("Pune stampila ta mare pe mine!"), cea de-a doua putin mai cuminte ("Voteaza-ma cum numai tu poti s-o faci!"), comunica aceeasi dorinta fierbinte de a se vedea in top. Promisiunile lor rivalizeaza puternic cu cele ale Ilenei. Si daca asta nu-l va convinge pe rasfatatul barbat roman, poate sansa de a castiga o supermasina decapotabila o va face.

Afisele cu posturi si mesaje "fierbinti" vor fi distribuite atat indoor, la mall-uri, cat si outdoor, pe taxiuri si in statiile de autobuz. Li se comunica romanilor de sex masculin ca de ei va depinde intrarea romancelor in topul 100 al celor mai sexy femei din lume. Numai unul dintre votanti va castiga masina pusa la bataie, un MG Cabrio decapotabil.



Citeste si