3 Februarie 2014

VIRALUL SAPTAMANII Cum profita Budweiser de emotiile noastre: pune un catelus sa se imprieteneasca cu un cal



Brandul Budweiser, parte a producatorului german de bere Anheuser-Busch, a aparut la Super Bowl cu o reclama care sa te zdrobeasca sentimental: o prietenie adevarata "fabricata" intre un catelus Labrador si un cal din rasa Clydesdale pe o coloana sonora care sa adanceasca emotiile.

Cat de bine a prins clipul se vede pe YouTube, unde reclama "Puppy Love" de 60 de secunde a strans in doua zile aproape 23 de milioane de vizualizari.

In spotul Budweiser, un catelus Labrador reuseste sa scape dintr-un centru de adoptie si sa alerge direct la un cal inchis intr-un grajd. Si catelusul, si calul isi joaca rolurile incarcate sentimental, cu atat mai mult cu cat calul scapa la randul lui din grajd si alearga dupa masina in care se afla prietenul sau, proaspat adoptat de un cuplu.

Reclama are un impact emotional cu atat mai mare cu cat imaginile sunt sustinute de melodia "Let Her Go" de la Passenger.

Spotul "Puppy Love" este continuarea unei reclame mai vechi a aceluiasi producator, "The Clydesdales Brotherhood", in care prietenia adevarata este conturata, de aceasta data, intre un cal si un om, insa tot cu acelasi substrat sentimental.



Citeste si