4 Iulie 2006

Realitatea Media ataca segmentul agentiilor de presa



Agentia de presa NewsIn si-a lansat luni primele servicii destinate pietei de mass media si institutiilor din Romania si a anuntat ca doreste sa se diferentieze de alti furnizori de informatie prin adaptarea continutului la nevoile partenerilor si prin furnizarea de continut multimedia.

Agentia este detinuta in proportie de 99% de grupul Realitatea Media, care mai include posturile de televiziune Realitatea TV si The Money Channel si grupul de presa Catavencu.

"Realitatea Media e un grup care creste foarte repede si era normal ca acest grup sa aiba in centru un furnizor de informatie primara", a spus luni directorul general NewsIn, Andreea Rosca.

In portofoliul agentiei se afla, pentru moment, patru fluxuri de informatii on-line, in limba romana, in format multimedia, potrivit informatiilor oferite de NewsIn luni dimineata, intr-o conferinta de presa. Cele patru fluxuri, furnizate partenerilor 24 de ore pe zi, sapte zile pe saptamana, sunt NewsIn Politic, NewsIn Economic, NewsIn Justitie-Interne-Eveniment si NewsIn Externe-Integrare.

Acestora li se adauga serviciile NewsIn Agenda, un calendar interactiv al evenimentelor aflate in desfasurare si al acelora previzibile; NewsIn FotoEvents, care cuprinde un flux zilnic de fotografie si o arhiva fotografica a evenimentelor recente; si NewsIn Agora, un flux de comunicate prin intermediul carora partenerii agentiei pot anunta evenimentele importante. Produsele si serviciile agentiei sunt accesibile pe internet la adresa www.newsin.ro.

"Dorim sa construim un parteneriat cu clientii, de la care asteptam incontinuu feedback", a spus Andreea Rosca. "Am dorit sa facem un produs foarte usor de folosit", a adaugat ea, mentionand ca agentia se autodefineste drept o "fabrica de continut". Clientii NewsIn isi vor putea personaliza produsele agentiei in functie de propriile nevoi, a mai spus Rosca.in prezent exista foarte multe informatii care asalteaza publicul, insa doar unele au un potential impact asupra sa, a explicat Andreea Rosca. in acest sens, agentia isi propune sa livreze la pachet acoperirea evenimentelor mari din fiecare zi, a adaugat jurnalista, care a condus revista "Capital" intre 1999 si 2005.

"Noi va vom ajuta sa aruncati balastul", a spus redactorul-sef al agentiei NewsIn, Valeria Dorneanu, adresandu-se viitorilor parteneri ai noii institutii de presa. Ea a explicat ca, in conditiile in care evenimentele asalteaza publicul, este nevoie de o anumita ordine si selectie. Valeria Dorneanu a precizat ca mai multe agentii prezente pe piata reprezinta tot atatea garantii de calitate. "Speram sa nu puteti incepe ziua fara noi", a conchis redactorul-sef al NewsIn, care a avut aceeasi functie, timp de cinci ani, si la agentia Mediafax.

Agentiile de presa care domina, la momentul aparitiei NewsIn, piata din Romania sunt Mediafax, infiintata in 1991, care face parte din trustul Media Pro, si Rompres, aparuta la inceputul anului 1990, prin transformarea agentiei Agerpres.



Citeste si