11 Martie 2014

UniCredit Tiriac Bank lanseaza o campanie de promovare a creditelor ipotecare



UniCredit Tiriac Bank va desfasura in perioada 5 martie - 13 aprilie o campanie de promovare a creditelor imobiliare si ipotecare bazata pe conceptul "Fiecare dintre noi este un erou, fiecare zi o aventura. Pentru a putea lupta zi de zi, eroii au nevoie de un loc unde sa se intoarca: ACASA”.

Campania beneficiaza de o promovare completa, fiind sustinuta la TV, radio si in mediul online si a fost dezvoltata cu suportul agentiei Marks si al casei de productie Multimedia Est.

Astfel, banca are in oferta creditul Prima Casa pentru achizitie locuinta in lei, in cadrul programului guvernamental cu acelasi nume, care presupune acordarea unei garantii de catre FNGCIMM in numele si in contul statului si prezinta avantajul unui avans minim de doar 5% pentru client.

Simulare de credit: Pentru un credit de achizitie locuinta Prima Casa de 200.000 Lei, pe 30 ani, cu dobanda variabila 4,94% (Robor la 3 luni + marja fixa 2,5%), valoarea totala platibila este de 392.810 Lei. Se percepe comision de gestiune pentru garantia emisa de FNGCIMM de 0,02%, calculat la soldul lunar al creditului, rata lunara este 1.106 Lei si DAE 5,30%. Costurile notariale, cu evaluarea imobilului, inregistrarea garantiilor si asigurarile (viata si imobil) vor fi achitate de catre client.

Clientii pt accesa si credite pentru aranjamente /modernizari/dezvoltari, garantat cu ipoteca, a caror valoare poate fi intre 5.000 si 150.000 de euro sau echivalent lei, pe o durata pana la 25 de ani.



Citeste si