18 Martie 2014

Cand un logo bun este modificat: Gap vs. Kraft. Care schimbare a fost mai nepotrivita?



Schimbarea logo-ului nu se incheie intotdeauna cu atragerea mai multor clienti. Dovada vine de la Kraft si Gap, branduri criticate de-a lungul timpului de consumatori si specialisti pentru modificarile facute.

De-a lungul anilor, Kraft Foods a avut un logo usor de recunoscut de orice consumator: litere albastre ingrosate si incercuite cu rosu. Dar in 2009, compania a lansat o noua identitate vizuala, construita pe sloganul „Make today delicious” si un zambet care „intareste” mesajul, anunta AdAge.com.

La randul sau, noul logo al retailerului de imbracaminte Gap primea in 2010 un val de critici din partea utilizatorilor Facebook si Twitter, scrie Mashable.

Gap lansa, practic, un nou logo, descris ca "o expresie mai contemporana, moderna". Clientii retailerului nu au fost atat de incantati de schimbare, asa ca Gap a solicitat idei utilizatorilor pentru redesenarea logo-ului.

##SURVEY_FORM_412##

Sursa foto: logos.wikia.com



Citeste si