10 Iulie 2006

2activePR – nominalizata la Oscarurile Relatiilor Publice

Agentia 2activePR s-a calificat in faza finala a Concursului Golden World Award organizat de Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA) cu initiativa “Invingatori pentru Romania”. Campania a fost organizata la inceputul acestui an pentru clientul sau URSUS. Premiile Golden World organizate de IPRA sunt considerate adevarate Oscaruri in lumea profesionistilor de Relatii Publice.

Din cele 12 categorii ale Premiilor Golden World pentru Excelenta in Relatii Publice, campania “Invingatori pentru Romania”, initiata de 2activePR, a fost inclusa in categoria “Special Events”.

„Invingatori pentru Romania” este o campanie de PR care se adreseaza in mod direct jurnalistilor. La baza initiativei „Invingatori pentru Romania” a stat o adevarata provocare: identificarea in mass-media a unor stiri pozitive despre realitatea romaneasca. 2activePR a gandit proiectul “Invingatori pentru Romania” ca pe un demers pe termen lung, dedicat elitelor si formatorilor de opinie, prin care, clientul sau, sa isi poata continua eforturile de identificare si promovare a valorilor romanesti.

Juriul primei editii a Galei Ursus pentru Jurnalism a fost alcatuit din nume de impact din presa romaneasca atat scrisa cat si de televiziune. Emil Hurezeanu, Ion Cristoiu, Dan C. Mihailescu, Mircea Vasilescu si Ioana Avadanei au ales sa faca parte din juriu in speranta ca vor putea schimba abordarea negativa din presa romaneasca. Castigatorii editiei de anul acesta au fost: Remus Radu (Cotidianul), initiativa publicistica “Generatia asteptata” (Cotidianul), Andreea Tudorica (Jurnalul National), Dana Fodor si Razvan Mateescu (Adevarul) si emisiunea “Te vezi la stirile Pro TV”, realizata de Cristi Tabara.

Asociatia Internationala de Relatii Publice a fost infiintata in urma cu 50 de ani si este prezenta in peste 100 de tari. IPRA este considerata un lider global in domeniul relatiilor publice. Anual, in cadrul concursului Golden World Awards se inscriu peste 1000 de agentii din peste 90 de tari. Prin acest concurs, IPRA doreste sa promoveze in intreaga lume campanii ce demonstreaza puterea si influenta relatiilor publice.

Rezultatele finale ale editiei Golden World Awards for Excelence vor fi anuntate la sfarsitul lunii iulie, urmand ca in luna august sa aiba loc ceremonia de decernare a premiilor.



Citeste si