17 Iunie 2014

Top 10: Amazon devine cel mai valoros brand de retail din lume. Wal-Mart a fost depasit



Amazon a depasit Wal-Mart, devenind cel mai mare brand de retail din lume la nivel global, jucatorul online si-a crescut vanzarile cu 22% si si-a crescut valoarea brand-ului cu 41%, pana la 64 de miliarde de dolari. Vezi in slide-urile urmatoare top-ul complet, conform Millward Brown Optimor, citat de Retailtimes.

Wal-Mart - 35,3 miliarde de dolari

Wal-Mart s-a situat pe locul doi in prima perioada a anului, cu o scadere a valorii brandului de 2%, pana la valoarea de 35,3 miliarde de dolari.


Amazon.com - 64,25 miliarde de dolari

Valoarea brandului Amazon a crescut cu 41%, pana la 64,25 miliarde de dolari. Compania a devenit astfel cel mai mare retailer din lume.


Home Depot - 22,1 miliarde de dolari

Retailerul american Home Depot si-a crescut valoarea brandului cu 20%, pana la o valoare de 22,1 miliarde de dolari.


IKEA - 19,3 miliarde de dolari

IKEA, brandul suedez de mobilier care ocupa anul trecut pozitia a sasea, ocupa in studiul realizat anul acesta locul 4, cu o valoare a brandului de 19,3 miliarde de dolari, in crestere cu 61%.


eBay - 15,5 miliarde de dolari

Platforma de licitatii online eBay valoreaza 15,5 miliarde de dolari, dupa o scadere de 12% a valorii brandului.


Tesco - 14,8 miliarde de dolari

Brandul Tesco valoreaza 14,8 miliarde de dolari, in scadere cu 9%.


Woolworths - 11,9 miliarde de dolari

Brandul Woolworths si-a crescut valoarea cu 8% si ocupa pozitia 7 a clasamentului, cu o valoare de 11,9 miliarde de dolari. Brandul este in urcare de pe locul 8.


Aldi - 9,5 miliarde de dolari

Brandul Aldi a crescut si el de pe locul noua pe locul opt, cu o valoare de 9,5 miliarde de dolari.


Costco - 9,4 miliarde de dolari

Brandul Costco are o valoare de 9,4 miliarde de dolari, ocupand locul noua al clasamentului. Valoarea brandului a crescut cu 39%.


Target - 9,4 miliarde de dolari

Clasamentul este incheiat de brandul Target, cu o valoare de 9,4 miliarde de dolari. Valoarea brandului a scazut cu 21%, coborand de pe pozitia sapte ocupata in 2013.




Citeste si