30 Iunie 2014

TOP 12 companii cu cele mai mari cheltuieli de publicitate in 2013



Cei mai mari advertiseri din America au cheltuit suma record de 109 miliarde dolari pentru publicitate, in 2013. Ad Age relateaza, pe baza celor mai recente studii de piata, ca investitiile in publicitate ale primilor 100 de advertiseri din America au crescut cu 4,4% anul trecut, un numar sustinut de o crestere a cheltuielilor cu 26% in industria de tehnologie. Cei doi castigatori ai grupului au fost Expedia si Microsoft, care au crescut cheltuielile cu publicitatea cu 30%, respectiv 61%. Ca si anul trecut, Procter & Gamble a fost cheltuitor de top, bugetul companiei fiind putin sub 5 miliarde in 2013, potrivit Business Insider.

12.JPMorgan Chase

Compania JPMorgan Chase a cheltuit 1,88 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere de 10% fata de 2012.

TV: 225 milioane dolari

Reviste: 47 milioane dolari

Ziare: 18 milioane dolari

Internet: 59 milioane dolari

Altele: 1.48 miliarde dolari

Sursa foto: Captura JPMorgan Chase.com


11. Walt Disney

Compania Walt Disney a cheltuit 1,96 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere de 4,5% fata de anul 2012.

TV: 524 milioane dolari

Reviste: 113 milioane dolari

Ziare: 23 milioane dolari

Internet: 140 milioane dolari

Altele: 1.1 miliarde dolari

Sursa foto: Walt Disney World/Facebook


10. Fiat Chrysler

Compania Fiat Chrysler a cheltuit 1,97 miliarde dolari pentru publicitate, avand o crestere 1.4% fata de anul 2012.

TV: 900 milioane dolari

Reviste: 71 milioane dolari

Ziare: 10 milioane dolari

Internet: 110 milioane dolari

Altele: 808 milioane dolari

Sursa foto: Captura foto Chryseler.com


9. Toyota

Compania Toyota a cheltuit 2,09 miliarde pentru publicitate, avand o crestere de 4,1% fata de anul 2012.

TV: 959 milioane dolari

Reviste: 152 milioane dolari

Ziare: 13 milioane dolari

Internet: 112 milioane dolari

Altele: 815 milioane dolari

Sursa foto: Captura Toyota.com


8. American Express

Compania American Express a cheltuit 2,19 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 5,7% fata de anul 2012.

TV: 124 milioane dolari

Reviste: 11 milioane dolari

Ziare: 13 milioane dolari

Internet: 129 milioane dolari

Altele: 1.9 miliarde dolari

Sursa foto: American Express/Twitter


7. L'Oreal

Compania L'Oreal a cheltuit 2,34 miliarde dolari pentru publicitate, avand op crestere de 4,3% fata de anul 2012.

TV: 662 milioane dolari

Reviste: 873 milioane dolari

Ziare: 45 milioane dolari

Internet: 23 milioane dolari

Altele: 730 milioane dolari

Sursa foto: L'Oreal Paris/Facebook


6. Verizon

Compania Verizon a cheltuit 2,44 miliarde dolari, avand o crestere de 2,4% fata de anul 2012.

TV: 811 milioane dolari

Reviste: 26 milioane dolari

Ziare: 72 milioane dolari

Internet: 201 milioane dolari

Altele: 1.2 miliarde dolari

Sursa foto: Captura Verizon Wireless "Test Man Launch"


5. Ford

Compania Ford a cheltuit 2.56 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 12,4% fata de anul 2012.

TV: 797 milioane dolari

Reviste: 128 milioane dolari

Ziare: 13 milioane dolari

Internet: 139 milioane dolari

Altele: 1,4 miliarde dolari

Sursa foto: Ford Motor Company/Facebook


4. Comcast

Compania Comcast a cheltuit 3,08 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 3,1% fata de anul 2012.

TV: 901 milioane dolari

Reviste: 97 milioane dolari

Ziare: 84 milioane dolari

Internet: 311 milioane dolari

Altele: 1,4 miliarde dolari

Sursa foto: Captura Comcast.com


3. General Motors

Compania General Motors a avut cheltuieli de 2.15 miliarde dolari, avand cresteri de 2,7% fata de anul 2012.

TV: 1,3 miliarde dolari

Reviste: 185 milioane dolari

Ziare: 143 milioane dolari

Internet: 176 milioane dolari

Altele: 1,3 miliarde dolari

Sursa foto: Chevrolet/Youtube


2. AT&T

Compania AT&T a cheltuit 2,91 miliarde dolari, avand cresteri de 12,3% fata de anul 2012.

TV: 1,4 miliarde dolari

Reviste: 90 milioane dolari

Ziare: 142 milioane dolari

Internet: 245 milioane dolari

Altele: 1,4 miliarde dolari

Sursa foto: Captura AT&T/Youtube


1. Procter & Gamble

Compania Procter & Gamble a cheltuit 5 miliarde dolari pentru publicitate, avand cresteri de 3,3% fata de anul 2012.

TV: 1,9 miliarde dolari

Reviste: 1,1 miliarde dolari

Ziare: 280 milioane dolari

Internet: 234 milioane dolari

Altele: 1,5 miliarde dolari

Sursa foto: Procter & Gamble/Youtube




Citeste si