22 Iulie 2006

'Barajul' , cea mai recenta creatie a echipei Lowe

PET-ul Timisoreana se diferentiaza pe piata prin PolyShield, cea mai moderna tehnologie care asigura pastrarea prospetimii berii mai mult timp decat in orice alt ambalaj tip PET de pe piata.

Conceptul creativ se bazeaza tocmai pe atributele produsului, inclusiv pe beneficiile asigurate de ambalaj. PET-ul Timisoreana, care pastreaza cea mai durabila prospetime, a fost creat pentru oamenii obisnuiti, care pun umarul pentru a cladi cele mai durabile constructii., Mara Vasile, Account Manager Lowe. Obiectivele companiei Timisoreana sunt de a aduce la cunostiinta beneficiile PET-ului dar si de a continua campania de recunoastere a oamenilor obisnuiti care au savarsit lucruri extraordinare. Timisoreana este promisiunea ca povestea lor merge mai departe.

Semida Duriga, copywriter Lowe & Partners:
"Scurte consideratii despre bunatatea PET-ului nostru:
Actiunea: 22 de ore de filmare. 21 de ore de ploaie. Concurs de tricouri ude. Castigator: toata lumea. Raniti la datorie: regizorul lovit puternic de o criza de sciatica si de tristetea faptului ca Anglia a pierdut meciul la Mondiale. Morti: cam 200 de fluturi care s-au sinucis in numele artei, atrasi irezistibil de luminile folosite la filmare pe timpul noptii. Cei mai fericiti: cainii hraniti cu resturi de la masa agentiei. Re-actiunea: Motive de mandrie: Scena de deschidere a spotului. Promisiuni: Povestea merge mai departe." Spotul a fost filmat pe barajul Siriu, situat intre Buzau si Brasov, pana tarziu in noapte, dupa 22 de ore de filmare dintre care 21 pe o ploaie torentiala!



Citeste si