8 Septembrie 2014

Cum se mai vand ziarele din Romania



Fata de trimestrul anterior se observa o crestere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 1.9% si a tirajului difuzat cu aproximativ 0.8%. Tirajul vandut a inregistrat o scadere de aproximativ 4%, conform datelor BRAT privind tirajul presei scrise din Romania in perioada aprilie-iunie 2014.

Fata de trimestrul similar al anului 2013 se observa o crestere a mediei tirajului tiparit cu aproximativ 0.4% si a tirajului difuzat cu aproximativ 1%. Tirajul vandut a inregistrat o scadere de aproximativ 13.5%

BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si out-door). BRAT este recunoscut ca reper al pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul site-urilor web.



Citeste si