28 Iulie 2006

Headvertising nu se mai plange de canicula

Dupa ce, la filmarile noii campanii de imagine a berii Noroc, oamenii agentiei au vazut ce inseamna sa fii sticlar, lumea e din nou vesela sa scrie spoturi la umbra, langa aerul conditionat. Spotul Noroc cu sticlarul, scris de Bertha Niculescu, e primul dintr-o noua pereche de video-uri care continua pentru al treilea sezon consecutiv conceptul dupa munca si rasplata sub care se promoveaza populara bere a concernului InBev.

Filmat de Multimedia Est intr-o sticlarie de langa Valeni si regizat de Radu Muntean, Sticlarul e practic un documentar. A fost jucat chiar de respectivii meseriasi-suflatori. De altfel, probabil ca nici un actor n-ar fi rezistat inumanei temperaturi a cuptorului caruia ii trebuie 3 saptamani ca sa fie incalzit la temperatura necesara fabricarii banalelor damigene.

"Cel mai frumos lucru la aceste spoturi este naturaletea lor nu suntem la concursul de bancuri uzual acestei catagorii. Nu se chinuie nimeni sa ne extraga zambete cu forta e vorba strict despre bere si barbati, despre caldura, sete si pofta ne spune Ramona Urdea, care a coordonat campania din partea Headvertising. Completata de Serban Alexandrescu: Da, dar nu ca de obicei. E un pahar de bere baut ca in viata, nu ca in reclame. Si stati sa vedeti urmatorul spot, un documentar verist despre cum intra in tine prima bere dupa ce te-ai intors acasa de la munca.

Operator a fost Tudor Lucaciu, iar art director Ovidiu Lupsa. Din partea InBev au aprobat si modificat Steliana Matei si Liviu Irimia (brand manager, respectiv director de marketing). Spotul ruleaza pe toate televiziunile de masa si va fi urmat in curand si de perechea lui: alta meserie, alta munca, alta canicula, aceeasi bere. Plus o salata berlineza - vorba aceea,stay tuned.



Citeste si