8 Octombrie 2014

Jerry Seinfeld "distruge" piata de advertising



“Imi place publicitatea pentru ca ador sa mint”, spune comediantul Jerry Seinfeld in fata unui grup de publicitari, la premiile anuale oferite pentru cei din domeniu, eveniment organizat pe 1 octombrie, potrivit First Biz.

Seinfeld a tinut un discurs dupa ce a primit premiul de onoare CLIO in New York. Evenimentul, cea mai cunoscuta competitie de premiere a profesionistilor din industria publicitatii, designului, mediului digital si al comunicarii, celebreaza an de an cele mai bune si cele mai creative idei publicitare.

Jerry Seinfeld, care a fost premiat in mod onorific pentru munca sa indelungata ca ambasador al brandului American Express, a explicat de ce umanitatea este o specie plina de speranta, dar plictisitoare, a carei fericire provine din momentele acelea dintre vizionatul unei reclame si cumpararea prodsului pe care il promoveaza.

“Vreau doar sa ma bucur de reclama”, a declarat acesta. “Noi stim ca produsul nu va fi la fel de bun ca in reclama. Noi stim ca traim intr-o lume reala, si stim ca totul nu e la fel de bun ca intr-o reclama. Dar noi credem, ‘poate asta n-o sa fie atat de rau’. Suntem o specie plina de speranta. Stupida, dar plina de speranta. Si suntem fericiti in momentele acelea dintre reclama si cumpararea produsului. Si cred ca a-ti petrece intreaga viata fraierind oameni inocenti si convingandui sa-si cheltuie banii castigati cu greu pe produse inutile, de proasta calitate, de care nu au nevoie, reprezinta o modalitate fantastica de a-ti consuma energia.”



Citeste si