24 Octombrie 2014

Cum influenteaza stiintele comportamentale strategia ta de marketing



Multi termeni actuali din marketing pot fi intelegi prin prisma stiintelor comportamentale, un exemplu fiind conceptul de pozitionare, care poate fi inteles mai bine prin psihologie, sustine Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat in cadrul Marks.

  • Noi am incercat in permanenta sa mergem cu un pas inapoi si sa raspundem la intrebarea de ce; chiar si conceptul positioning tine foarte mult de modul in care gandim si de psihologie de fapt.
  • Termenii momentului, precum programmatic marketing, pot fi descrifrati intelegand stiintele comportamentale.
  • Ideea de baza in programmatic marketing este existenta unui trigger care declanseaza sau programeaza ceva in comportament.
  • Pentru a declansa un comportament, indiferent ca vorbim de a cumpara ceva sau de a merge la alergat in parc, este nevoie de congruenta a trei elemente: motivare, abilitatea de a face acel lucru si un trigger.
  • Cei care inteleg puterea big data si capacitatea analizei acestei resurse vor avea de castigat.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 20-26 octombrie, dedicata Marketingului, este realizata in parteneriat cu retailArena.



Citeste si