13 Noiembrie 2014

Radu Florescu se desparte de brandul Saatchi & Saatchi. Agentia lui continua sub alt nume si cu acelasi portofoliu de clienti



Radu Florescu, care conduce grupul de comunicare Centrade, pierde brandul Saatchi & Saatchi de la 1 ianuarie 2015.

Brandul grupului de publicitate Publicis Groupe va fi consolidat sub o singura entitate legala, Lion Communication SA, care va mai include Leo Burnett si Publicis.

“Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globala de a consolida brandurile sub o singura entitate legala detinuta majoritar de Publicis si de a asigura integrarea si cooperarea regionala pe pietele unde actioneaza”, potrivit unui comunicat al grupului francez, citat de Paginademedia.ro.

Agentia condusa de Radu Florescu, sub numele actual de Centrade Saatchi & Saatchi va continua sa functioneze sub o alta denumire, la fel ca si Saatchi&Saatchi X si Saatchi&Saatchi PR, parte al aceluiasi grup Centrade.

Florescu, adio de la Saatchi & Saatchi, insa ramane cu Zenith Media

Grupul francez Publici Groupe continua insa parteneriatul cu Radu Florescu si fratele acestuia, John Florescu, in cazul unui alt brand al grupului, agentia de media Zenith Romania.

Centrade isi va continua activitatea in mod independent si va pastra portofoliul de clienti.

In ceea ce priveste prezenta brandului Saatchi & Saatchi pe piata din Romania, acesta ar putea ramane sub numele unei alte agentii, desprinsa insa de echipa condusa de Radu Florescu.



Citeste si