24 August 2006

Satiricon lanseaza campania 'Concentratul de cultura'

Trustul de presa SATIRICON lanseaza campania Concentratul de cultura - cea mai mare campanie de presa de cultura realizata vreodata in Romania
Satiricon lanseaza un proiect ambitios menit sa duca la cresterea tirajelor si atractivitatii subiectelor din publicatiile trustului. Proiectul vizeaza toate publicatiile Satiricon, respectiv Dilema veche, Romania literara, Aspirina, proaspat lansata Dilemateca si Plai cu boi publicatie ce va fi relansata la finalul lunii septembrie a acestui an, informeaza comunicatedepresa.ro.

Campania, intitulata Concentratul de cultura se va derula in perioada 21 august 3 noiembrie 2006, este realizata in colaborare cu agentia de publicitate Odyssey Communication si este cea mai mare campanie de presa de cultura realizata vreodata in Romania.

Campania consta in trimiterea unui numar de 1,500,000 de plicuri la nivel national printr-un val de direct mail (300,000 de plicuri) si unul de dropmail de 1,200,000 de plicuri. Plicurile sunt adevarate concentrate de cultura ce contin hrana pentru minte, dar si o cantitate simbolica de taitei in forma de litere. Va exista, de asemenea, o componenta de telesales pentru 100,000 de persoane.

Figurile emblematice ale publicatiilor din portofoliul Satiricon, Mircea Dinescu, maestrul in satira cu sare si piper, Andrei Plesu, o somitate in lumea intelectelor gurmande si Nicolae Manolescu, emerit degustator al literelor scrise si citite cu nesat au pregatit publicului bucate alese, pe care va asteapta sa le savurati pe indelete si chiar sa taifasuiti cu ei prin scrisori si creatii personale pe care cu drag le asteapta pe adresele redactiilor.

Sloganul Consuma ce-ti place! indeamna participantii la aceasta campanie sa se aboneze la una sau mai multe publicatii ale trustului si sa castige prin tragere la sorti premii consistente, cum ar fi o masina Volvo S40, CD-uri audiobook, valize cu carti si multe alte premii.

Trustul de presa Satiricon a realizat si in luna iunie o campanie de promovare a publicatiilor Dilema veche si Dilemateca, premiul fiind o excursie pentru doua persoane la Targul de carte de la Frankfurt din octombrie 2006.

Satiricon editeaza publicatiile Dilema veche, Dilemateca, Romania literara, Aspirina, Plai cu boi



Citeste si