22 Mai 2015

"What's next" in media si comunicare. Bogdan Enoiu (McCann Erickson): Nu scapam de TV, desi consumul scade! [VIDEO]



Usor optimism in piata de comunicare, dupa mai multi ani incerti: Bogdan Enoiu, seful McCann Erickson, explica la WALL-STREET 360 (vezi VIDEO) bazele unei posibile cresteri in piata de publicitate si de media in 2015.

“Speram sa se simta si in businessul nostru cresterea economica de peste 4% din primul trimestru. Deocamdata suntem la cateva sute de milioane de euro departare fata de anul 2008. Ca nivel al pietei, suntem undeva in anul 2003, deci a fost o scadere dramatica. Daca in alte sectoare s-a ajuns deja la borna 2008, noi suntem extrem de departe de borna asta. Parca se simte putin o doza optimism in concordanta cu cresterea economica si speram ca se va simti si in bugetele clientilor”, spune Bogdan Enoiu, presedintele grupului de comunicare McCann Erickson.

Pe televiziune, vrei nu vrei, ajungi tot la desene animate!

Bogdan Enoiu adauga ca principalele trenduri in industria de comunicare vor fi eficienta, digitalizarea si comunicare integrata.

„Este greu sa comunici doar pe un canal sau doua. Totul trebuie sa fie rotund. Nu scapam de TV, desi consumul scade. Dar televiziunea trebuie sa se schimbe, iar modul in care consumam TV se va modifica in urmatorii 2-3 ani. Cand esti tanar, consumi mult digital, dar, odata ce iti intemeiezi o familie, ajungi, vrei nu vrei, tot la desene animate. Insa, ecranul se schimba si mergem catre ecrane tot mai mici. Ma astept la o schimbare pe televiziune in urmatorii ani. De asemenea, telefonul cred ca are sanse sa fie intre primele doua ecrane”, afirma fondatorul si presedintele McCann Erickson Romania.

Managerul spera ca industria de comunicare va creste anul acesta cu 4-5%, in concordanta cu avansul economiei.



Citeste si