18 Septembrie 2006

Heineken reduce bugetul dedicat campaniilor publicitare

Heineken USA si-a limitat bugetul de 130 milioane de dolari dedicati recenziei agentiei pentru cele patru shop-uri de creatie implicate in campaniile sale.
Shop-urile ramase sunt: Grupul Publicis din New York, Grupul WPP Berlin Cameron, din New York; Havas' Arnold din Boston si shop-ul independent M&C Saatchi, informeaza surse apropiate companiei.

Publicis este responsabil pentru Heineken Lager, si arhitectul pentru Totul despre campania la bere. Berlin Cameron se ocupa momentan de creatia pentru noua linie de bere light a Heineken, spoturi a caror caracteristica este coloana Sonora a Pussycat Dolls. Ambele branduri au crescut viguros in mijlocul unei foarte puternice piete a berii importate.

Agentiile in cazul carora nu s-au putut face compromisuri sunt Interpublic Group al Cos.' Carmichael Lynch, MDC Partners' Kirshenbaum Bond & Partners, Margeotes Fertitta & Powell, si Publicis' Saatchi & Saatchi. WPP al JWT a renuntat la campanie dup ace a castigat premii pentru creativitate la Diageos Smirnoff Ice. Suportul din Boston al Pile & Co. este consultantul Heineken..



Citeste si