8 Februarie 2016

WALL-STREET 360: Comunicarea in 2016: de la produs la consumator in era multiscreen



Emisiunea de business WALL-STREET 360 continua cu o noua tema interesanta. In saptamana 8-12 februarie vom discuta despre tendintele comunicarii in 2016: de la produs la consumator in era multiscreen.

Vom afla impreuna care este importanta strategiei in publicitate, care sunt trendurile in creativitate si in ce directie se indreapta bugetele de media. Vom discuta cu cei mai importanti jucatori din industrie, printre invitati numarandu-se romanul care conduce global cea mai importanta organizatie din publicitate, Felix Tataru, sau Diana Ceausu, director de strategie la McCann Erickson Romania sau Cecilia Tanasoiu, managing director al agentiei de programmatic buying Prometheus, parte a The Group.

WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, invitatii WALL-STREET 360 abordeaza din diverse unghiuri subiecte fierbinti din cele mai importante industrii.



Citeste si