22 Septembrie 2006

McCann isi schimba strategia in China: concentrare pe brandurile locale



Agentia de publicitate McCann Erickson isi va schimba in perioada urmatoare strategia sa din China, concentrandu-se mai mult pe companiile locale. In ultimii ani, McCann Erickson a realizat in principal campanii de promovare pentru multinationalele prezenta pe piata locala, scrie Financial Times.

In perioada urmatoare grupul se va concentra pe atragerea clientilor chinezi care isi doresc sa isi promoveze afacerile la nivel mondial. Oficialii agentiei au aratat ca tara asiatica a lansat numeroase produse la nivel global dar nici un brand global. In opinia acestora, Jocurile Olimpice care se vor desfasura la Beijing in 2008 pot reprezenta ocazia ideala de a se face cunoscuti pe plan mondial.

McCann Erickson a incheiat deja un acord cu Lenovo, printre clientii multinationali reprezentati de agentie pe piata asiatica numarandu-se Microsoft si Intel.

Grupul de comunicare isi desfasoara operatiunile in China prin intermediul unui joint-venture cu grupul loal mass media Guangming Daily. Desi nu exista statistici oficiale, expertii estimeaza ca piata locala de publicitate are un potential enorm, rata de crestere fiind de 20% pe an.



Citeste si