6 Octombrie 2006

Starlink vede viata altfel prin Fereastra Suki

Prin Fereastra Suki, lucrurile se vad altfel. Inclusiv viata. Plecand de la glumita: Fetele imi bate`n geam, eu n-aud c-am termopan!, copywriterii Andrei Gurau si Valentin Lica s-au gandit si s-au razgandit, au inchis si au deschis ferestre pana au ajuns la o concluzie. Si apoi la alta concluzie. In total, doua concluzii: Cina si Cantareata.
Acesta este mesajul pe care Fereastra Suki si agentia de publicitate Starlink il transmit lumii printr-o altfel de campanie de imagine. Conceptul si in acelasi timp sloganul Vezi viata altfel aduce in prim-plan doua spoturi care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune.

Echipa care vede viata altfel prin Fereastra Suki este formata din: Adina Costache - coordonator marketing Suki Group; Laura Baron- HI-Fi Production si echipa Starlink Media: Razvan Mihai & Bogdan Borascu- strategic planner, Oana Toma, Luiza Binga client service, Mihaela Enache- media planner, Valentin Lica & Andrei Gurau copywriter, Stefan Voloaca- creative director si Roxana Buha-new business director.

Fereastra Suki apare pe piata din Romania in 1996 cu capital 100% romanesc, iar in 2005 reuseste sa ocupe, de trei ani la rand, primul loc in ierarhia producatorilor de tamplarie oferind o gama variata de ferestre si usi din pvc si aluminiu. Portofoliul companiei cuprinde numeroase sedii de firme (Tornado, Eurogama, Austral, Metav Business Park, Happy Tour, Calor, etc), hoteluri (Parc, Best Western, Erbasu, etc), ansambluri rezidentiale (Washington Residential Park, Ibiza Park), vile, apartamente, institutii si cladiri publice, informeaza un comunicat al companiei.

Starlink este o agentie full-service, membra a grupului Starcom MediaVest. Echipa agentiei este compusa din peste 30 de profesionisti specializati in cercetare, strategie, creatie, media si productie. In ultimele luni, Starlink a adaugat in portofoliul sau noi clienti precum SC Romania Libera, Ives Rocher, Anchor , Unicoms Bulgaria si Spoko Bulgaria.



Citeste si