9 Octombrie 2006

Metroul bucurestean, agent publicitar pentru turismul intern

Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) extinde campania O calatorie este o lectie de viata. Alege oferta de turism intern
Aceast lucru presupune ca, timp de un an de zile, in perioada octombrie 2006 octombrie 2007, trenurile care circula pe magistrala 2 a metroului Bucurestean (IMGB Pipera) vor fi purtatoarele mesajelor campaniei de promovare a turismului intern, informeaza un comunicat al ANT, informeaza Rompres.

In luna iulie 2006, Autoritatea Nationala pentru Turism a demarat campania media cu acoperire nationala O calatorie este o lectie de viata. Alege oferta de turism intern pentru a-i face pe romani sa redescopere Romania. Am decis sa o intesificam pe zona capitalei, deoarece circulatia turistica este mai accentuata decat in oricare alt oras din tara, a declarat directorul Directiei Generale de Promovare si Relatii Internationale din ANT, Cristina Motorga.

Alegerea magistralei doi a fost determinata de traficul mare de calatori (aproximativ 200.000 calatori zilnic, conform Metrorex), calitatea garniturilor de tip Bombardier, siguranta nevandalizarii materialelor publicitare statiile si trenurile se afla sub monitorizarea agentilor de paza. Valoarea acestei actiuni de publicitate a turismului intern este de aproximativ 470.000 lei.



Citeste si