13 Februarie 2018

The New York Times a ajuns la peste 60% din venituri din abonamente



In vremuri dificile pentru jurnalismul de calitate, The New York Times continua sa inregistreze cresteri semnificative ale numarului de abonati. Publicatia a anuntat ca al patrulea trimestrul al anului 2017 i-a adus 157.000 de abonati, insemnand venituri totale din abonamente de peste 1 miliard de dolari in 2017, care reprezinta 60% din veniturile totale ale companiei ce detine The New York Times.

Datorita cresterii numarului de abonamente digitale, veniturile totale ale The New York Times au crescut in 2017 cu 8%, pana la 1,7 miliarde dolari, si cu 10% in cel de-al patrulea trimestru, cu 484 milioane dolari.

La finalul anului trecut, compania Times avea peste 2,6 milioane de abonamente digitale, iar veniturile rezultate din abonamentele digitale cu crescut cu 46% fata de 2016, reprezentand 340 milioane dolari si cu 51% in ultimul trimestru, ajungand la 96 milioane de dolari.

Veniturile din abonamente au crescut cu 15% in 2017 fata de anul anterior, iar pentru ultimul trimestru s-au majorat 19%, ajungând la 269 milioane de dolari.

Veniturile din publicitatea digitala ale publicatiei au crescut cu 14% in 2017 fata de anul anterior, ajungand la 238 milioane dolari. Ultimele trei luni ale anului au insemnat venituri din publicitate in crestere cu 9%, de 84 milioane, iar acum advertising-ul reprezinta 46% din veniturile totale ale The New York Times.

Cu venituri de peste 600 milioane dolari rezultate din digital advertising, compania este tot mai aproape de a-si atinge targetul setat pentru 2020, de 800 milioane dolari.



Citeste si