12 Decembrie 2006

Napolact, noua identitate de brand



Compania Napolact si-a dezvoltat o noua identitate de brand, primul pas fiind pozitionarea brand-ului ca si marca traditionala romaneasca, urmand ca marca sa fie impusa pe plan national, printr-o puternica campanie de imagine, a informat compania.

Napolact realizeaza produse traditionale romanesti, la standarde ridicate, impuse de Uniunea Europeana, se precizeaza in comunicatul trimis de companie.

Printre produsele traditionale produse de Napolact si recunoscute de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale (MAPDR), se numara branzeturile Nasal, Manastur, Tarnava sau Alpina, cascavalul Bobalna, telemeaua Huedin si iaurtul Cedra.

Compania Napolact si-a dezvoltat o noua identitate de brand, ca si marca traditionala romaneasca. Noua identitate are la baza elemente care reflecta naturaletea, traditia si calitatea produselor.

In prezent, compania prelucreaza anual 53 de milioane litri de lapte, in cele trei fabrici pe care le detine la Huedin, Baciu si Taga. Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de peste 41 de milioane de euro.



Citeste si