11 Martie 2019

Netflix lanseaza un documentar despre Formula 1



Cea mai importanta competitie automobilistica de pe planeta, Formula 1, in cautarea unui nou public, mai tanar, va lansa vineri o ofensiva pe platforma video la cerere Netflix, prin difuzarea unei serii documentare, in 10 episoade, dedicat sezonului 2018, informeaza AFP, preluat de Agerpres.

Cu o saptamana inaintea debutului Campionatului Mondial 2019, aceasta serie patrunde in culisele Formulei 1, pe care isi propune "sa o aduca in cultura populara", a explicat Ellie Norman, directoarea de marketing si comunicare din "Marele Circ".

Colaborarea cu Netflix face parte din procesul de "democratizare" a Formulei 1, pe care l-au initiat noii proprietari din cadrul grupului american Liberty Media, incepand din ianuarie 2017, in scopul de a reaprinde pasiunea fata de aceasta competitie in randul iubitorilor sporturilor cu motor.

Pe langa revenirea anumitor curse pe posturile publice de televiziune si organizarea de evenimente in orase, cu ocazia Marilor Premii, Formula 1 s-a deschis rapid, sub acest impuls, catre noile media si retelele de socializare.

Parteneriatul cu Snapchat, competitiile de eSports sau difuzarea online a curselor de Grand Prix au precedat aceasta serie documentara, intitulata "Formula 1: Drive to Survive", care nu va fi doar un simplu rezumat al celor 21 de curse, ci va prezenta anumite evenimente care au marcat sezonul, povestite de catre piloti, patroni de echipa si apropiati, urmariti pe circuite, dar si in viata de zi cu zi.

"Este un bun exemplu al schimbarilor care au loc in Formula 1. De cand am deschis aceasta noua era, un lucru care revine in mod regulat este ca fanii vor sa-i inteleaga pe piloti. Filosofia Formulei 1 este acum aceea de a se angaja in aceste domenii si de a face din acest sport mai mult decat ceea ce se intampla pe pista", a apreciat directorul sportiv Ross Brown.



Citeste si