31 Ianuarie 2007

Publicitatea glossy inmulteste paginile revistelor

Revistele de frumusete gasesc mereu adepti, mai ales ca editorii descopera noi valori care merita promovate si care au un real succes pentru public.
Revistele din luna martie, ca si cele din septembrie, care au cel mai mare numar de aparitii in fiecare an, vor depasi cu mult rezultatele de anul trecut.

Revista Elle si-a crescut cu aproximativ 6% publicitatea pe paginile lunii martie, anul trecut, cand totalul de pagini publicitare era de 283.2, a precizat pentru publicatia AdAge, Carol Smith, senior editorial la Elle, revista care face parte din grupul Hachette Filipacchi Media U.S. M-am gandit ca o pagina de publicitate in plus fata de anul trecut va deveni cu adevarat agresiva pentru cititori, afirma el.

Harper's Bazaar, parte a Hearst Magazines, va avea 293,3 pagini de advertising in luna martie a anului acesta, mai multe cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Revista-sora, Marie Claire, a adaugat 13,3 pagini de reclama in editiile din martie, o crestere de 11%, totalizand 135,2 pagini. Si Cosmopolitan se poate mandri cu faptul ca paginile de advertising din martie au crescut cu 5%, numarand 143.

In cadrul Grupului Conde Nast Publications, celebra revista Vogue se asteapta sa transforme luna martie intr-o luna record, depasind cele 455 pagini publicitare expuse, stabilite in 2005. Un alt record va inregistra si revista W, a Grupului Conde Nast Publications, care va publica in martie 363 de pagini, cu 20% mai mult fata de expunerea publicitara de anul trecut. Cele mai multe pagini sunt de la Dolce & Gabbana, Ralph Lauren, Calvin Klein, Guess, Ferragamo, Prada, Louis Vuitton, a precizat Nina Lawrence, VP editor al revistei.



Citeste si