16 Februarie 2007

Grupul McCann Erickson a facut afaceri de 50,6 mil. euro anul trecut



Cu o cifra de afaceri preliminara de aproximativ 51 mil. euro, pentru anul 2006, agentia de publicitate McCann Erickson, care a inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii doi ani, si-a propus anul acesta sa mearga pe consolidarea business-ului".
"Asta nu va insemna, insa, ca vom evita pitch-urile mari, a precizat pentru Wall-Street Alexandru Dumitrescu, associate creative director al McCann Erickson.

McCann nu urmeaza anul acesta anumite directii de comunicare si nu au fost stabilite inca strategii de extindere in acest sens, de baza ramanand mediile clasice. Unul dintre motive? Daca esti o marca mare, e aproape imposibil sa ignori TV-ul. Plus ca senzatia de control e mai mare. Audienta e masurata cu precizie si stii exact unde 'ai lovit' si de cate ori, a mai spus Alexandru Dumitrescu.

Cifra preliminara de afaceri a McCann Erickson pentru 2006 este de 50.6 milioane euro, in crestere fata de 2005, cand agentia a inregistrat o cifra de 42,8 milioane euro sau in 2004, cu 26,2 milioane euro.

Intrebat ce ar alege intre o campanie publicitara TV si una online, Alexandru Dumitrescu a raspuns foarte simplu: Personal, as alege un spot care sa circule pe e-mail. Desi este constient de faptul ca Internetul atrage masiv continut media, ca site-uri precum YouTube au revolutionat conceptul de Internet, si utilizatorii incep sa descopere noi frontiere ale comunicarii.

Oricum, Internetul a inceput sa devina un element obligatoriu in aproape toate brief-urile clientilor. Pentru ca e relativ ieftin si pentru ca e un mediu in plina dezvoltare si la noi. Eu ma astept ca Internetul sa preia puterea, dar nu cred ca TV-ul va muri. Poate ca nu mai exista in forma asta, dar cat timp vor exista meciuri de fotbal sau concerte transmise in direct vor exista advertiseri care sa vrea sa difuzeze un spot inainte de eveniment sau in timpul lui, a completat Alexandru Dumitrescu.

Pentru McCann este o certitudine: Noi avem marci mass market, pentru care mediile 'clasice' sunt esentiale.

Printre ultimele reusite ale agentiei se numara cele trei trofee castigate la AdPrint, printre care premiul pentru cea mai buna echipa din Romania si pentru "Best use of copywriting". Campania de print Maggi, cu executiile Mount Rushmore, The Godmother si Jane, a castigat premiul in categoria Food. Tot campania Maggi a adus agentiei The Silver team pentru echipa de creatie Stanescu/Dumitrescu/Pilat.



Citeste si