27 Aprilie 2005

Saatchi & Saatchi Romania Closed 5 minutes for AdOr

Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si actorul self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
Radu Florescu este protagonistul unui indedit self-promo Saatchi & Saatchi Romania ce a rulat in aceasta perioada pe radio. Agentia a realizat spotul radio de autopromovare chiar cu vocea actorului Radu Florescu - Managing Director, Saatchi & Saatchi Romania. AdPlayers va ofera in premiera posibilitatea de a auzi in cele ce urmeaza si scriptul spotului de autopromovare al agentiei.

Radu Florescu (tuseste de 2-3 ori, apoi serios, in romaneste, cu pronuntat accent american): Buna ziua tuturor. Numele meu este Radu Florescu si ma adresez tuturor clientilor Saatchi & Saatchi Romania.

Stimati clienti, dragii mei: cu parere de rau trebuie sa va anunt ca duminica, 24 aprilie 2005, agentia Saatchi & Saatchi este inchisa intre orele 12 si 12 si 5 minute, pentru ca departamentul de creatie lucreaza special pentru AdOr. Sper ca aceasta intrerupere nu va afecta cursul normal al lucrarilor dumneavoastra, atat de urgente, dar le-am promis ca le las macar 5 minute sa traga pentru premii. Doar ma stiti, sunt un om de cuvant.

Saatchi & Saatchi. The Ideas company se incheie spotul radio cu sloganul agentiei, cu aceeasi voce grea a publicitatii din Romania.

Saatchi&Saatchi Romania dedica astfel campania de autopromovare radio AdOr 2005, cel mai important festival al creativitatii din Romania. Nu stim daca lucrarea va fi inscrisa in cadrul prestigiosul festival dar suntem siguri ca merita toata lauda pentru inedita idee. Daca creativitatea acesteia va invinge in AdOr 2005 vom afla cu siguranta abia dupa 28 mai, la mai bine de o luna de la incheierea campaniei.



Citeste si